Lyxhotell i Helsingborg

Jag tänkte åka till Helsingborg över en helg och nu letar jag efter någonstans att bo. Det ska väl inte vara så svårt att hitta ett bra hotell i Helsingborg tänker jag.

Det kan ju vara så att jag är ganska kräsen av mig. Man kan ju inte bo var som helst liksom. Fint och lyxigt ska det vara. När man jobbar så mycket som jag gör så vill man gärna unna sig lite lyx när man är ledig. Man måste ju använda pengarna som man jobbar ihop annars är det ingen mening, då kan jag lika gärna jobba lite mindre och vara mer ledig istället.

Det var länge sedan jag var i Helsingborg, det var trevligt där men jag var inte nöjd med standarden på hotellet där jag bodde och det är därför jag letar efter ett riktigt bra hotell i Helsingborg inför denna resa. Annars så trivdes jag riktigt bra i Helsingborg och jag ser fram emot att åka dit igen.



Det är riktigt fint i Helsingborg, ska bli trevligt att åka dit igen.